lördag 25 september 2010

Känner mig som mig själv igen..

Hallå Hallå, hur står det på? Här är det bara bra faktiskt.. Igår var jag äntligen och fixade mitt hår!!! Nu är jag långhårig igen och det känns sååååå underbart ska ni veta! trivdes i det korta också, men kände mig inte riktigt som mig själv, alltid haft långt hår så vitt jag kan minnas.. Men nu är jag tillbaka.. =) Hehe det första jag gjorde var att sätta upp det i en tofs när jag kom hem, och det va så skönt att kunna göra det! =))
Resten av dagen igår spenderade jag med Johanna och Jonas, käka godis och tittade på idol.. sen ett annat program till sen gick vi och la oss, eller ja turtur duvorna gjorde varje fall.. jag låg och läste boken.. Har bara 60 sidor kvar nu sen är det hitta frågor som gäller.. men det är målet för idag.. ska ha valt ut tre frågor och börjat skriva lite.. sen i morgon blir det rå pluggande för min del.. :P Ylva kära lilla Ylva kommer hit idag och ska äta middag och titta på film.. ska bli väldigt mysigt faktiskt.. Så måste bli klar med mina sysslor innan dess.. :D

Nästa vecka blir tyvärr även den ganska tråkig i början varje fall.. ska göra det muntliga seminariumet på onsdagen, vilket jag bävar för..! Sen är det mentorsdag och några andra föreläsningar.. MEN på fredag då ska jag till JÖNKÖPING!!!! Ska bli så kul!! Saknar Er där uppe som in i bomben!!! Längtar såååå!!!

Nu får ni ha det så bra, måste läsa vidare... =)
Puss puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar