måndag 8 november 2010

Tenta!

Min vecka har bestått av att lämna in det sista arbetet för denna kursen, blivit frisk från en helvetes förkylning eller vad det nu var.. hemskt var det varje fall.. pluggat inför tentan ( eller ja lite halvt varje fall, hehe) I Lördags kom älskade Hanna ner från Göteborg.. var typ ett och ett halvt år sedan vi sågs sist så det var väldigt skoj! Vi drog eller ja försökte dra ihop en liten gymnasie återträff men med tanke på att vi läste turism i gymnasiet så var ju halva klassen ute på äventyr runt om i världen! =)) Haha ett litet men trevligt gäng fick vi ihop varje fall! Käkade lite ihop och sen slutade vi kvällen på Etagé. Var väldigt längesen, om ens någonsin jag var ute så länge.. började dricka vid 17 och gick hem 05, men gud så roligt jag hade det!
I söndags var jag lite halv bakis vid vissa tillfällen, så gjorde inte alltför mycket den dagen, åkte hem till mamma och käkade lite sen somnade jag ganska så snabbt, missade till och med ensam mamma söker! :P hehe (dock sett det idag :P)
Idag har jag avverkat min allra första tenta!! :D Var ganska så jobbig faktiskt, bara två frågor, men lite halv invecklade och djupa så tog ändå 2 timmar att skriva den.. Men men nu är det gjort varje fall och min första kurs är avklarad! Nu återstår bara några veckors väntan till resultatet kommer! :DBörjar mitt huvudämne på onsdag med en kursintroduktion och sedan indelning i nya studiegrupper.. ska bli skoj att se sina blivande klasskamrater.. dem jag gått med nu läser ju inte samma sak som jag, eller jo tre av dem och tack och lov är den ena i min nya grupp så man känner ju någon varje fall.. =)
På onsdag kommer även Sanni och barnen ner!!! :D yaaaaaaaay, hade även en fin nyhet till mig som jag blev så otroligt glad över!!! :D :D
Helgen kommer varje fall spenderas med dem, så inget alkohol inblandat i mitt liv denna helgen inte! =))

Ni får ha det så bra!
Puss puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar