lördag 9 oktober 2010

Praktik och Födelsedag!

Denna veckan har varit helt underbar! I måndags var en introduktions dag över praktiken.. Fick träffa min rektor på skolan som jag ska följa nu under 3 och ett halv år.. Helskön rektor!! Haha lite så där halv flummig, men cool och ordentlig på samma gång.. En rektor i just my taste med andra ord.. :D

Var en lååång introduktionsdag även på tisdagen ute på skolan.. Gick igenom hela deras verksamhet och uppbyggnad.. för att sen i slutet av dagen få komma ner till min avdelning och träffa min handledare ( som för övrig också är helt underbar) och barnen.

I onsdags fyllde lilla jag 22.. wiiie happy birthday to me! hehe var en helt okej dag faktiskt.. väldigt många sjungande samtal och fina sms så tack så m
ycket för alla gratulationer! =)) Bara EN enda sak som fattades och jag antar att ni själv kan lista ut vad det var.. Min älskade plutt var ju inte här, men fick ett jättefint mail av henne och du är ju för alltid med mig i mitt hjärta så de gjorde inte så mycket ändå =))
Var en fadderfest nere i Malmö som jag och Ylvish åkte till.. Kunde dock skippat den känner jag, men det var trevligt att se alla igen så ngt kul kom ju ut av det!
Idag ska jag ner till Johanna och Jonas, för en utgång.. =) Ska bli skojigt faktiskt.. Har köpt en ny outfit så ska bli kul att få på sig den ;) haha

ÅH! Min helg i Jönköping! Gud va kul det var att träffa alla i
gen, eller ja nästan alla varje fall... Men väldigt mysigt.. Får komma upp snart igen och denna gången ska jag följa med er ut! Barnen är helt underbara.. små söta liv som kan förgylla ens dag!
Älskar min familj väldigt mycket!
Nu ska jag in i duschen och göra mig lite vackrare :P hehe
Ha det så bra
Puss puss

2 kommentarer:

  1. Du glömde Colin :)

    SvaraRadera
  2. Grattis i efterskott! :) Låg i solen i stekte på din födelsedag så glömde allt runt omkring Turkiet. flåt.

    SvaraRadera